logo
Zadzwoń teraz do obsługi klienta TPozycja.pl

Windows Server 2019 – zdalne połączenie RDP – odmowa dostępu

Będzie to krótki artykuł, który uratuje życie nie jednemu administratorowi serwerów z systemem Windows Server 2019. Masz problem z zdalnym połączeniem użytkownika przez RDP i otrzymujesz komunikat odmowy dostępu, mimo iż w dzienniku widzisz prawidłową autoryzację użytkownika i przypisanie do jego urządzenia licencji RDS?

Zdalne połączenie użytkownika przez RDP z Windows Server 2019 i odmowa dostępu

Jak rozwiązać ten problem? Sprawa okazuje się bardzo prosta. Wystarczy otworzyć menu start, wpisać „Zarządzanie komputerem” (można to zrobić prościej – my skupiamy się na szczegółach), następnie wybieramy „Usługi” i „wyszukujemy Usługi pulpitu zdalnego”.

Teraz wystarczy przejść do „Właściwości” klikając PPM na tą usługę i wybierając Właściwości z wysuwanego menu lub dwukrotnie klikając na „Właściwości”. Kolejno wybieramy tabsa „Logowanie” i wprowadzamy przez opcję „przeglądaj”: Usługa sieciowa. Pole hasło czyścimy i zapisujemy. Uruchamiamy ponownie usługę pulpitu zdalnego i cieszymy się możliwością bezproblemowego logowania.

Windows Server 2019 - zdalne połączenie RDP - odmowa dostępu

Dodaj komentarz

patrycja
Potrzebujesz pomocy?

E-mail: info@tpozycja.pl
Telefon: 22 247 20 22

gg-rating-home6
crm

Jeśli odwiedzasz naszą witrynę, możesz być pewien, że Twoje dane są bezpieczne. Wszystkie połączenia są szyfrowane za pomocą protokołu SSL, co oznacza, że nikt poza Tobą i naszą stroną nie ma dostępu do Twoich danych. Co więcej, obsługujemy płatności przez Przelewy24, co gwarantuje Ci jeszcze większe bezpieczeństwo transakcji. Nie musisz martwić się o swoje dane osobowe czy finansowe – są one w pełni chronione. Kupując u nas, masz pewność, że Twoje dane są bezpieczne i nie trafią w niepowołane ręce.